CosplayNorway

Cosplay til folket!

Oppdatering

1 kommentar

Det har vært et år med mye ting som har skjedd – hvor jeg overhodet ikke hadde hatt overskudd eller tid til å drive med CN – selv om jeg savner det, er ikke bloggmediet det som funker best lenger – det virker mer som instagram, livestreams, og youtube er greia nå.

Jeg tror siste kapittel for CN er skrevet, om jeg ikke får en fantastisk åpenbaring av noe slag, på hvordan jeg kan gjøre dette på en måte som når folk, men som ikke spiser energi.

Med ønske om et godt nytt år,

Boss.

Takk for all støtte, delinger, og kommentarer i alle år, spesielt til alle sponsorer, fotografer, og alle vi har snakket med.

Forfatter: Marielle

Mor til to, gift, nerd. Er sørfra, bor nordpå.

En tanke om “Oppdatering

  1. Hei! Jeg har kommet over denne bloggen et par ganger i fortida. Hvis det er slik at tida er over for bloggen er det leit, fordi det er flott å ha et sted hvor man kan høre om alle kommende arrangementer og slikt. Håper det går bra ellers!

    Likt av 1 person

Legg gjerne igjen en kommentar