CosplayNorway

Cosplay til folket!

Pause på ubestemt tid.

1 kommentar

Hei. På grunn av mye sykdom og lavt energinivå har ikke ting blitt oppdatert ordentlig på veldig lenge. Det er jeg lei for. Har besluttet å ta en pause for å se om lysten til å drive denne sida/bloggen i det hele tatt _er der_ lenger. Har i det siste bare følt at jeg tvinger meg til å skrive det lille jeg gjør, og half-asser det jeg skriver. Det er ikke sånn jeg vil gjøre ting – derfor, dere som har blitt kontaktet om månedens, blir mulig utsatt. Jeg beklager det.

Jeg må bare være ærlig og si at å få kritikk jamt og trutt på hver ting man slipper ikke har bidratt til at jeg har lyst til å skrive heller. Det er ikke så mye hver gang, men det har liksom blitt for mye over en lang periode, og når jeg allerede hadde egentlig for lite energi til å drive med dette, så føles nesten alt som for mye. Så hvis jeg skal holde på og skrive, er det ikke slik at jeg skal være uangripelig og aldri få kritikk, misforstå meg rett, det er bare at akkurat nå må helsa og overskuddet først. Kanskje da lysten kommer tilbake til å skrive her.

Tl;dr – CosNor tar en pause på ubestemt tid. Takk, ~Boss.

Forfatter: Marielle

Mor til to, gift, nerd. Er sørfra, bor nordpå.

En tanke om “Pause på ubestemt tid.

  1. Heisann.
    Jeg skal lage genji men lurte på om hva du gjorde med tanke på armo? Fant du filer nå nettet og puttet det inn i ett program? Hvor finner man disse filene og evt om du har,er det mulig å få lånt de?

    Liker

Legg gjerne igjen en kommentar