CosplayNorway

Cosplay til folket!

Månedens cosplayer januar

Legg igjen en kommentar

Banzaicon 2015

Foto: Katla

Navn/Nick; Cosplayer Ereneru
Alder: 21
Steder å finne deg på aka side,IG osv;
facebook: CosplayerEreneru
snapchat: elene33
instagram: elene3
Patreon: Elene3

Hvordan hørte du først om cosplay?
Som mange andre så startet alt med Hatsune Miku! Hørte først om navnet hennes, så jeg satte meg hjemme og googla alt jeg kunne til jeg så fant folk som hadde kledd seg ut og ordet «cosplay». Da ble det enda mer research til jeg endte opp med å kjøpe mitt første cosplay!
Hva var ditt første cosplay?
Mitt første var vel før jeg visste hva cosplay var. Det var et ganske enkelt Umbreon cosplay.
(Har egentlig hale også, men den ble ikke med på bildet som er fra 2010 eller noe.) _dsc0078

Hva er ditt favorittcosplay og hvorfor?
Må vel bli Aldor regalia (mage tier 4) fra World of Warcraft!
Det er det første «armor» cosplayet jeg har laget og jeg husker jeg satte i alt for mange timer og sydde og malte detaljene. Er bare veldig stolt av det haha! Men… nå er det jo til salgs da! Så om noen har lyst på det, (det er i str M) så er det bare å sende meg en mld.

Hva er det med cosplay du liker best?
Liker jo alt! Helt ifra å sitte å lage det til å vise det fram på cons! Vel, det beste er jo å få tilbake fine bilder av seg selv med kostymet man har jobba så hardt med!

jl-cosplay-studio42liten

Foto: JL Cosplay Studio.

Har du noen spesielle cosplayminner, gode eller dårlige, du vil fortelle om?
Har et godt minne fra i sommer, da var jeg og kjæresten på Närcon sommar i Sverige! Det var det største og kuleste connet jeg noen gang har vært med på! Og NCC (nordic cosplay championship) var så amazing at jeg begynte nesten å grine haha ♥ Bildet er fra cosplay walken vi var med på som gikk rundt og gjennom nærmeste byen! Når vi kom fram fikk vi kake huhu x)
28019214534_57d322bdb4_k

Når vi var på Närcon så tok vi også noen bilder med en av de koseligste og gøyeste personene å ta bilder med!
elsker når fotografer er morsomme c: Tihi, dette er et av bildene vi tok den dagen!

Foto: ldynamicphotography

Foto: ldynamicphotography

EVERYONE CAN COSPLAY! alle har startet et sted og jobbet til å bli flinkere! om du har lyst til å lage ditt eget kostyme så gjør det!
øvelse gjør mester! ♥

Forfatter: Marielle

Mor til to, gift, nerd. Er sørfra, bor nordpå.

Legg gjerne igjen en kommentar

