CosplayNorway

Cosplay til folket!

Ode til Kake

1 kommentar

What,to poster på en dag? Jepp.

Jeg, Boss, har en viktig kunngjøring. Admin/Co-pilot Kake har bursdag. Jeg synes dere skal følge henne på KakeCostumes, fordi hun er awesome, og overøse henne med gratulasjoner!

Nå litt skryt fordi på bursdager skal man bli overøst med hyggelige feels, ikke sant?
Det er viktig for meg at dere vet at uten Kake hadde det ikke vært noe CosplayNorway.
Hun har laget reportasjer, funnet nyheter og cosplayere, sendt folk min vei, løst problemer og motivert meg til å fortsette gang på gang. Hun er talentfull og snill og omtenksom og nydelig og hun er morsom og skarp, og en av mine aller nærmeste venner – og hun får ikke halvparten av crediten hun fortjener.
Derfor;

ALL THE LOVE, fra Boss til Kake! (Bilde fra siden hennes, character Hirka, franchise Ravneringene)

GRATULERER MED DAGEN!! 

Forfatter: Marielle

Mor til to, gift, nerd. Er sørfra, bor nordpå.

One thought on “Ode til Kake

  1. Gratulerer med dagen Kake ^^

    Likt av 1 person

Legg gjerne igjen en kommentar

