CosplayNorway

Cosplay til folket!

HobbitCon Drei

Legg igjen en kommentar

I påsken, mens alle andre var på TG, dro jeg til HobbitCon 3 i Tyskland. De fleste fra Norge dro dagen før oss, men vi så dem på hotellet lørdag og søndag. Jeg må innrømme at gledet meg hele påsken og var veldig spent, siden jeg ikke har vært i Tyskland før, heller ikke på  mange conventions utenfor Norge.

HobbitCon 3 har vært en av mine beste con-opplevelser noen sinne, det var utrolig mange hyggelige mennesker der. De andre norske tok godt imot meg og alle de andre gjestene var utrolig hyggelige. Det var også stas å se skuespillerene fra filmene på nært hold (stod ved siden av et par av dem).

Det ble også arrangert en cosplaykonkurranse med noen av gjestene som dommere.

 

Hadde det kjempefint sammen med IngridBeast Cosplay, Reilynn cosplayStarbit CosplayVes Cosplay, Ninane Cosplay, Theriza’s Cosplay, Heresetai Cosplay, Gaiadóttir, Weaslette Cosplay , Superhero Girl, Telperia Cosplay, Wondrous Forest Creation,   – Alle fantastiske cosplayere og nydelige og hyggelige mennesker! ❤ Du finner flere bilder fra HobbitCon på deres sider.

Og her kommer noen videoer fra HobbitCon 3. Enjoy.

Og til slutt Kili og Fili fra Danmark som vant 3. plass (syns de var så fine så tar dem med)
Lupin og Lilyn Cosplay

Forfatter: xkake

Photographer, cosplayer and student. Lover of dark chocolate, coffe, books, movies and music. Passion for sweet, cute and shiny objects.

Legg gjerne igjen en kommentar

