CosplayNorway

Cosplay til folket!

Admins og gjestebloggere søkes

6 kommentarer

Et nytt år er her, og vi trenger flere folk, da da adminsene vi har nå må ha litt pause.

Vil du være med?

Vi trenger alltid flere folk rundt om i landet som kan hjelpe til å dekke con, skrive blogginnlegg og tutorials, intervjue månedens cosplayer og lage arrangement rundt om.

Hva som kreves for å bli admin;

-At du har lyst og tid

-Minimum 3 eller 4 blogginnlegg i året (Jo flere vi blir, jo mindre blir det tallet.)

-At du er (helst) over 18 år

-At du er på facebook (Det er der vi diskuterer.)

Adminoppgaver kan være som nevnt før;

Å skrive:

-Blogginnlegg om arrangement som kommer eller har vært (con-rapport)

-Tutorials

-Månedens cosplayer intervju

-Å komme med innspill om konkurranser o.l

-Å komme med debattspørsmål

-Å skrive om cons og cosplaymøter

Å være admin krever ikke noe mer enn tid, som regel. Hvis du har lyst til å dekke noe for oss, men ikke helt har tid til å være admin på heltid tar vi også imot gjesteinnlegg.

-Gjesteinnlegg kan omhandle tips og triks, noe du vil debattere som har med cosplay å gjøre osv, osv.

Men om du er av typen som ikke liker å skrive , eller bekymrer deg for skrivefeil (har dysleksi for eksempel) kan du fremdeles hjelpe til – vi har også lyst på illustratører og videobloggere! Ta kontakt 🙂

Forfatter: Marielle

Mor til to, gift, nerd. Er sørfra, bor nordpå.

6 thoughts on “Admins og gjestebloggere søkes

  1. Jeg kunne gjerne tenke meg å være gjesteblogger. Jeg skriver i utgangspunktet mange tutorials fra før og drar ofte på ulike cons. Men jeg har nok ikke tid til å være admin 🙂

    Lik

  2. Siden jeg allerede har tegna maskottene kan jeg like godt joine som illustratør :3 er åpen for gjesteinnlegg også
    Tror jeg ikke har tid til heltids-aktiviteter framover dessverre

    Lik

Legg gjerne igjen en kommentar

