CosplayNorway

Cosplay til folket!

Cosplayere i Bergensområdet søkes

Legg igjen en kommentar

Vi får ofte mail fra folk som søker cosplayere – denne gangen søkes det folk i Bergensområdet.

Hei!

Jeg heter Ken Robert Haltvik, og min lidenskap er film. Jeg er til vanlig en frilanse fotograf, men har en del
filmrelaterte prosjekter. Jeg er en del av et nettverk her i Bergen som heter Husky film, hvor vi har samlet 160 personer som har interesse innen film
og vi ønsker å øke Bergens kompentanse innen film.

Spørsmålet mitt da er. Vet dere om noen som driver med cosplay/lager kostymer i Bergen?

Vi har en gruppe på facebook som er for filmskapere i Bergen, hvor vi prøver å samle så mange som mulig som kan hjelpe til. Der er det ingen begrensninger – alle er velkommen der ( Husky film – Bergen ). Der vil det dukke opp mange forskjellige prosjekter og muligheter!
 I tillegg så har jeg en del prosjekter som jeg selv skulle har samarbeidet med ivrige sjeler innen kostyme. Jeg liker veldig godt post-apocalyptiske tema (monster, framtids-kostymer osv), så om dere har noen som også har den interessen så vil jeg gjerne prate litt med de!
Gruppen finner dere HER på Facebook om dere vil sjekke det ut.

God helg!
Forfatter: Marielle

Mor til to, gift, nerd. Er sørfra, bor nordpå.

Legg gjerne igjen en kommentar

