CosplayNorway

Cosplay til folket!

Introduksjon av ny admin: Ida «Doris» Joynt

Legg igjen en kommentar

HEYO!
Etter å ha skrevet uante mengder jobbsøknader i det siste er jeg nesten litt lei av å skrive om meg selv, men som nyeste spiller på admin-laget her er det vel bare på sin rette plass at jeg introduserer meg selv litt:

ea0c65114583a2b21af12ede1a0056a0
(jeg tar ikke meg selv så veldig seriøst)

Jeg er Ida Cecilie Joynt, men du kan kalle meg Doris om du vil (det er en lang historie, men Doris er kallenavnet mitt). Jeg er 19 år og bor i Lillestrøm.
Interessene mine er så utrolig mange, men det kan godt nevnes at film, spill og sci-fi tar opp mye av fritiden min. På grunn av mangel på både tid og penger så har jeg ikke drevet så mye med cosplay selv men jeg har vært veldig interessert i det lenge, noe som har resultert I at jeg har mer eller mindre en million forskjellige cosplayplaner! Nå som jeg endelig er ferdig med videregående har jeg nok mer tid til overs og da skal jeg nok få gjort noen av planene til virkelighet! Mitt absolutte drømmecosplay er et komplett, detaljert Han Solo kostyme… med Nathan Drake fra Uncharted-spillene på en sterk andreplass.

Skulle det være noe mer dere ville vite om meg er jeg ganske aktiv på Twitter mesteparten av tiden: @idajoynt. Når jeg ikke twitrer/spiller/ser på film/leser/frustrerer meg over fremtidige cosplayplaner, så finner du meg som regel vandrende rundt i Lillestrøms gater (så det er bare å si hallo om du ser meg)

Legg gjerne igjen en kommentar

